zondag 29 juni 2014

Essence trend edition - Wave goddess



Hallo lieve lezers. Vandaag ga ik met jullie vooruit blikken op de nieuwe essence trend edition die te koop is in juli en augustus. Ik heb de producten even bekeken en er zitten hele leuke tussen en ik wilde alles graag aan jullie laten zien!


Essence soft touch eyeshadow.
Essence zegt hierover: Deze langdurige oogschaduws met een romige formule, ideaal voor de zomer. Met deze heldere kleuren met een shimmer afwerking kunt u een verfrissende oog make-up look creĆ«ren. En de zachte gel gebaseerde structuur heeft zelfs een licht koelend effect!
Oeeh hier wordt ik persoonlijk erg nieuwsgierig van. Ik kan me herinneren dat Essence dit vorig jaar ook had, zoiets. Daar was ik toen niet echt te spreken over maar ik ben benieuwd naar dit product. Ik vind de roze kleur erg mooi, lijkt mij erg mooi ;)
Ze zijn er in de kleuren:

01 have a break, 02 crush on blue, 03 stand up and paddle and 04 life is better when you surf.
De 2in1 duo eyeliner pens.
Essence zegt hierover: het duo potlood met een dunne punt aan het ene uiteinde en een breed uiteinde aan de andere kunt u diverse surfer stijlen die elke golven aankan maken, maakt niet uit hoe groot!

Die donkerblauwe zit mij aan te staren...omg wat ziet die kleur er mooi uit! Hebbe hebbe. Heel leuk dat er gespeeld is met de grootes van de punten van de eyeliner. Ik ben erg benieuwd naar dit product.
Ze zijn er in de kleuren:
01 life is better when you surf, 02 have a break, or two and 03 stand up and paddle!
Essence tinted lipbalm
Essence zegt hierover: De getinte lippenbalsem is ideaal om urenlang in de oceaan te zijn. Beide versies zorgen voor een soepele lippen met een lichte tint - in trendy roze met een koele neon finish. absoluut essentieel voor alle strand schoonheden.
Hmm tsjaa.. Ik weet niet of ik deze lipbalm zou willen. Als deze lipbalm nou echt bedoelt was voor bij het strand dan zou er SPF in moeten zitten wat je lippen beschermd tegen de zon, dat zit er niet in. De donker roze lijkt me wel leuk maar niet voor naar het strand.
Ze zijn er in de kleuren:
01 loose your heart on the board and 02 life is better when you surf.

Essence blush tint
Essence zegt hierover: het maakt niet uit of je liever surft of zwemt: de getinte blush geeft je wangen een natuurlijke look, terwijl je je hoofd koel  houd en water activiteiten uit oefend.

YES eindelijk komt essence met een blush tint. Ik ben hier heel erg benieuwd naar en zal zeker mijn best doen om hem te bemachtigen. Ideal voor mee op vakantie.

Hij is er in de kleur:
01 loose your heart on the board.
Essence Highlighter
Essence zegt hierover: De poeder bevat lichtreflecterende pigmenten en abrikoos glitter om uw gezicht te laten stralen. De nuance past zich aan, aan je huidskleur. Hij kan gebruikt worden als highlighter en als all-over shimmer.
Ik ben ook erg benieuwd naar deze highlighter. Op de foto lijkt hij erg paars en ik ben ook bang voor een paarse gloed maar we zullen zien!
Hij is er in de kleur:
01 sparkling goddess. 
Essence Nail polish
Essence zegt hierover: Deze nagellakken bieden een hoge dekking, zodat je langdurige, zomer nagel stijlen kunt maken. En op de top, is er een bijpassende flexibele rubberen ring in de kleur van elke nagellak - de perfecte accessoire voor het water escapades!
Mijn eerste reactie is: Awhh wat schattig! De potjes zien er erg leuk en schattig uit. De kleur keuze valt me wat tegen maar het kan ermee door. Vooral de blauwe kleur rechts boven spreekt mij aan.
Ze zijn er in de kleuren:
01 loose your heart on the board, 02 wave down the lime, 03 have a break and 04 crush on blue.
Essence body tattoos
Essence zegt hierover: De lichaam tatoeages komen in coole designs, zoals hibiscus bloemen, schelpen, golven en een trendy horloge met "yolo" op de display perfect ronde uit uw golf godin look. Verwijder opnieuw met water en zeep.

Sommigen zien er wel leuk uit maar dat horloge gaat mij persoonlijk te ver. Het is maar net of je dit soort dingen leuk vind.
Verkrijgbaar in:
01 the early bird catches the wave. 
Essence beach hair waves spray
Essence zegt hierover: Prachtig strand haar voor de perfecte surfer meisje: deze styling spray is verrijkt met zeezout om je haar geweldig volume en een golvende structuur te geven. Voor een ongedwongen, frisse uitstraling zoals u al surfen in de zomer wind! absoluut koele vakantie haar.

Ik ben erg nieuwschierig naar deze beach spray. Ik vind het heel leuk dat essence dit product uitbrengt en ik zal dit ook zeker proberen te bemachtigen.
Verkrijgbaar in:
01 wave me up!
Essence Glasses case
Essence zegt hierover: Weet je niet waar je je zonnebril moet laten als je weer wilt surfen? Wij hebben de ideale oplossing met deze super-coole zonnebril case gemaakt van licht siliconen materiaal in neon oranje. zodra uw bril veilig zijn opgeslagen, maak je klaar om de golven te raken.

Leuk bedacht door essence maar ik zou hem zelf niet kopen omdat zulke hoesjes niet goed sluiten waardoor er alsnog zand op je bril komt.
Verkrijgbaar in:
01 life is better when you surf.
Dit was het artikel over de komende trend edition van Essence. Ik ben heel erg benieuwd over deze editie en er zitten leuke items tussen. Ik hoop dat je het artikel leuk vond want het is lang geworden maar ik heb er veel moeite in gestoken voor jullie! Tot snel, Liefs Nina.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten