dinsdag 8 juli 2014

Fashion - bloemetjes haarband



Ik zie steeds vaker meiden met bloemetjes accessoires in hun haar lopen. Ik vind het zelf ook echt heel leuk en wil graag ook een haarband met bloemetjes! Vandaag laat ik meerdere stijlen zien van de bloemen Trent.


 
 
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
 
Opvallend:
 
Je hebt van die bloemen kransen met super grote bloemen erop. Deze zijn suuper leuk bij een simpele outfit en als je lang haar hebt. Ze zien er echt gaaf uit en vallen lekker op. Je moet er alleen we van houden. Ik zelf ben niet erg fan van deze maar ze zijn wel erg gaaf.
 
 
Beachhhh💜💜
 
Grote bloemen, klein draad:
Je hebt van die kransen die proberen de draad waarmee de bloemen aan elkaar verbonden zijn, zoveel mogelijk weg te werken. Ze gebruiken dan een dun stevig draad. De bloemen worden dan extra opvallend gemaakt. Ik vind deze heel mooi.
 
Untitled
 
Simpel:
 
Deze krans is gewoon simpel. De bloemen staan even ver van elkaar vandaan en ze zijn even groot. Ik vind deze het allerleukst en zou deze zeker dragen!
 
Dit waren 3 verschillende stijlen! Er zijn natuurlijk veel meer maar ik vond deze het leukste om te laten zien.
 
Wat vind jij van de bloemen krans en bloem accessoires?
 
Liefs, Nina
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten