zondag 20 juli 2014

Shoplog ! Kruidvat, Action, Hema & Top1Toys




Hey meiden! Ik ben gister aan het shoppen geweest. Ik las namelijk laatst bij Michelle een artikel over welke producten van Catrice er dit jaar uit zouden gaan. Ik zag een paar producten die ik echt MOEST hebben. Ben je benieuwd naar de dingen die ik daar heb gekocht en natuurlijk bij de andere winkels? Lees dan snel verder!


ik weet niet waarom maar de bonnetjes verdwijnen bij mij altijd! Een paar prijzen weet ik nog dus die zullen er uiteraard bij staan, sorry ♥

Action:

 Als eerste kocht ik dit leuke love kamer decoratie dingetje haha. Ik heb deze laatst in dream gekocht toen ik naar de action was. Klik hier om die shoplog te zien! Daar staat wel een prijs bij :) Ik vind deze echt super schattig.

Ik kocht bij de action ook dit blauwe houten hartje. Ik vind de kleur echt super mooi. Dit hartje kun je ergens aan ophangen.

Verder kocht ik deze 2 oogschaduw doosjes van Rimmel. Ik heb er nu 7 in totaal $$ Ze zijn gewoon goedkoop bij de action ik kan het niet helpen hahah.

Top1Toys:


Jepp, ook ik ben aan het loomen. Het is gewoon leuk om te doen. Ik heb wat extra elastiekjes gekocht. Het was 6 pakjes voor 5 euro.


Ook kocht ik daar deze monster loom. Hier kan je van die brede armbandjes mee maken. Ik zag dan zo'n video op youtube en ik dacht; omg die armband is zooow mooi! Maar nee, je moest dit ding gebruiken wat ik niet had. Muwhhahahaha nu kan dat dus mooi wel :) Deze was 1,50 euro

 De kruidvat:
Ik heb alleen maar producten van Catrice gekocht die UIT het assortiment gaan. Van de orginele prijs gaat dan de helft ervan af. Toen ik later op het bonnetje keek stond er dat ik in totaal 25 euro korting had. Dat voelt gewoon te goed right?

De BB cream van Catrice gaat binnenkort het schap verlaten. Een goeie reden om nu eindelijk deze crème te gaan uitproberen. Ik heb hem in de lichtste kleur gekocht wantja, dat heb ik in alles. Toen ik thuis kwam bleek hij wel erg licht te zijn maar ik denk dat het in de winter, als m'n huid weer wat bleker is, helemaal goed komt.


Deze losse matterende poeder van Catrice kon ik niet laten liggen. Als mijn poeder van Essence op is dan ga ik deze zeker gebruiken. Ik ben erg benieuwd naar dit product. Volgens mij was deze eerst 6 euro en heb ik hem voor 3 euro gekocht.


Ik kocht deze concealer, waar binnenkort ook een review van komt. Ik ga hier een review van schrijven omdat alleen deze kleur eruit gaat. Ik heb deze review inmiddels al geschreven als deze shoplog online komt. GA DEZE PLEASE HALEN! Hij is echt vreselijk goed!!! De kleur is voor mij perfect en ik denk dat ik er nog 1 ga halen


Het is een concealer waarbij je aan de achterkant moet draaien en dat er dan product uitkomt, dat je met een kwastje kunt uitsmeren.



Toen ik zag dat er een blush uit het assortiment ging moest ik die hebben. Het maakt me niet uit hoe die eruit ziet maar ik heb tot nu toe alle catrice blushes die eruit zijn gegaan. Toen ik zag dat het 050 apropos apricot was MOEST ik hem nog meer hebben! Hij is heel mooi peachy met een gouden glitter. Helaas zie je hem niet super goed op je gezicht.


Ik kocht deze licht roze nagellak met een zilveren glitter. Deze is in de kleur: 21 Rosy one more time.


En ik kocht ook deze heel mooie blauwe mintachtige  nagellak! Deze is in de kleur: 56 minter wonderland.


De blush tint van Catrice gaat ook uit het assortiment. Dit is een hele mooie roze/licht rode tint. Je kan hem gebruiken als blush en als lipkleur.


Deze made to stay highlighter pen in 020 eye want! zien we ook niet meer terug. Ik heb hem effe getest en meiden, KOOP DIT!! Hij is echt geweldig mooi! Echt zonde dat deze uit het assortiment gaat :(

Jaja, we zijn er bijna. Ik kocht als Ena laatste deze Catrice Pure shine color lipbalm in 020 Rusty in Peace. Hij gaat zeker rusten in vrede want ook deze zien we niet weer. Ik heb hem al even op gehad maar mwah, je ziet echt geen kleur.

Ik vind het echt super super jammer dat de waterproof mascara van Catrice eruit gaat. Ik verbaasde me echt toen ik zag dat deze weg ging. Dit is een soortvan top coat laagje wat je over je normale mascara doet en dan wordt de mascara waterproof. Je kan dit op elke mascara gebruiken. Ik had de laatste, thank god!

Dat was de kruidvat! Ik raad echt aan om even bij Catrice in de schappen te gaan neuzen want er zitten echt hele leuke dingen bij die eruit gaan!

Hema:


Ik wilde heel graag de matte top coat van O.P.I. maar toen ik zag dat Hema er 1 had wilde ik deze super graag proberen! Ik ben echt heel benieuwd. En natuurlijk is deze ook veel goedkoper dan die van O.P.I.. Deze was 2,75 euro.

Pfoe, lange shoplog. Dit is alles wat ik heb gekocht. Ik hoop dat het wat leuk was om te zien! Bedankt voor het lezen babes en tot snel weer! Liefs, Nina ♥


1 opmerking:

  1. Een matte top coat is altijd leuk. En ja inderdaad, veel spulletjes heb je gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen