woensdag 16 juli 2014

Review:

 
 Toen ik laatst in Almere was liep ik samen met een vriendin de op=op in. Toen we naar de make-up liepen viel mijn mond open. OMG DE DE W7 PALETTEN. Ik had even een 'make-up fan girl' moment. Ik moest dit pallet gewoon hebben want bij ons kon ik hem nergens vinden. Ben je benieuwd naar dit pallet? Lees dan snel verder!


 
 
 
 Voor degenen die het niet weten. Dit pallet is een dupe van het urban decay naked 2 pallet dus daarom wilde ik hem zo graag hebben. Ik had er veel goeie dingen over gelezen bij vera camilla. De verpakking is ook geïnspireerd op het Naked 2 pallet, qua kleuren.
 Er zitten 12 hele mooie oogschaduw kleuren in dit pallet. Ze hebben ook allemaal zo'n leuke naam :).

 
Dit zijn de kleuren die in dit oogschaduw pallet zitten. Er zitten hele mooie kleuren in voor een every day look. Daarom zal ik dit pallet ook vaak gebruiken denk ik. Tijd voor swatches !
 Ik ga eerst deze 6 kleuren uit het pallet swatchen.
 Van links naar rechts:

1. Buff
2. Camel
3. Sand
4. Dust
5. Chocolate
6. Topaz

Ik vind deze kleuren wel goed gepigmenteerd. Maar de eerste 3 kleuren vallen me een beetje tegen.

 Dan de laatste 6 kleuren van het pallet
 Van links naar rechts:
7. Earth
8. Storm
9. Silk
10. Wave
11. Thunder
12. Onyx

Deze kleuren zijn echt beter gepigmenteerd! Vooral de zwarte, ik wist niet wat ik zeg omg. Ik vind deze kleuren echt suuuper mooi!

 Ik kan niet anders dan positief zijn over dit pallet. Het is een heel mooi pallet met nude kleuren zodat je gewoon een basic look kan maken. Je kan met dit pallet ook een smokey eye look maken. Bijvoorbeeld met de laatste 3 kleuren. Bij het pallet zit zoals je kunt zien ook een kwastje. Ik heb deze ook even gebruikt maar de rechterkant is heel plat en dun. Dus het aanbrengen ging wel aardig, vooral als je precies iets moet aanbrengen is het kwastje erg handig.
 
Vanmiddag komt er een Face of the day online waarin ik met dit pallet een ooglook heb gemaakt. Kijk vanmiddag dus ook even op mijn blog voor dat artikel! Ik heb dit oogschaduw pallet gekocht bij de op=op maar je kunt hem ook krijgen in sommige DA filialen.
 
Prijs: 7,99 euro. Het is het geld zeker waard!
 
w7 heeft ook een dupe van het naked 3 pallet uitgebracht. Deze heb ik toen ook gekocht. Als jullie daar ook een review over willen zien, laat het me dan weten in de reacties. Geen reactie, geen review. Tot snel meiden, liefs Nina ♥

4 opmerkingen: