zaterdag 19 juli 2014

Quote of the month ! Juli ♥


Weer wat, wat elke maand terug komt! Een quote van de maand. Ik zoek een quote of weheartit of ik gebruik een quote die in me opkomt, die het beste bij deze maand past. Juli is tot nu toe een leuke maand: VAKANTIE. Dus daarbij hoort een leuke en vrolijke quote! Lees verder voor de quote.


                                                           De quote van deze maand:

<3333
Ik weet niet hoe dit met jullie is maar in de zomer heb ik de tijd om na te denken. Ik reis natuurlijk binnenkort af naar Turkije en dat worden 10 dagen relaxen en nadenken over waar ik nu sta. Ik ben op dat soort momenten extra dankbaar dat ik zo'n vakantie reis mag maken, vliegen, goed eten en (hopelijk) veilig weer naar huis terug keren. Ik kan me in de zomer meer bewust voelen over..tsja het leven eigenlijk en de mensen om me heen en wat ze voor me betekenen. Dit klinkt misschien wat sentimenteel maar het is fijn om erover na te denken. Het maakt me dankbaar voor alles wat ik tot nu toe heb en heb bereikt. Heerlijk om met die gedachtes dan een nieuw school jaar in te gaan.

Dit was het voor deze maand. Laat me weten of jij dit ook hebt, vooral in de zomer. Tot snel babes, liefs Nina.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten