dinsdag 22 juli 2014

Loom bands


Loomen.Voor sommige mensen iets wat ze al super lang doen en andere moeten er nog mee beginnen. We hebben denknik de laatste tijd allemaal wel gemerkt dat dit echt overheerst! Je ziet i-e-d-e-r-e-e-n er mee lopen. Leeftijd maakt niet uit! Ik loom ook. Ben je benieuwd wat ik nog meer wil delen over loomen? Lees dan snel verder





Als eerste: welke loom kit gebruik ik? Ik gebruik de loom kit van de Maxx. Er zit een goeie verstelbare loom in en 6000 elastiekjes. Helaas zaten de blauwe achterkanten er super goed op, ik kreeg ze er niet af. Ook zat er niet een haak bij waarmee je de achterkant eraf kunt halen dus die heb ik later los gekocht bij de op=op. Verder zijn de elastiekjes niet al te stevig maar ze zijn goed genoeg.

Prijs van deze kit: 20 euro


Ik vind het erg leuk om loom bandjes te maken. Er zijn heel veel tutorials op youtube waarmee je de gaafste armbanden kunt maken. Draag ik de bandjes die ik maak ook? Euu..laat ik het zo zeggen: Ik vind het leuker om ze te maken dan om ze te dragen. Het voordeel is wel dat je de armbanden precies om maat kunt maken. Ik heb dunne polsen en armbanden zijn mij dus bijna altijd te groot. Tuurlijk zijn er wel een paar loom armbanden die ik draag, anders zou het zonde zijn.

Dit zijn de armbanden die ik heb gemaakt. Ik heb ook een maar figuurtjes gemaakt.

Wat vind jij van de loom bands? En loom je zelf ook?

Laat het zeker weten in de reacties! Tot snel weer. Liefs, Nina ♥



Geen opmerkingen:

Een reactie posten