zondag 20 juli 2014

Review:

 
 
Heey meiden! Zoals jullie vanmorgen hebben kunnen zien heb ik deze concealer gekocht van Catrice omdat hij uit het assortiment gaat. Ik wil je er dus op wijzen dat deze KLEUR niet meer te koop is binnenkort. Wil je deze nog hebben dan moet je er snel bij zijn. Verder blijven alle concealers wel maar deze kleur niet.
 


 

 
Dit is de RE-touch light-reflecting concealer van Catrice. Ik heb deze concealer gekocht in de lichtste kleur: 001 porcelain. Let op! Deze kleur gaat UIT het assortiment van Catrice. Ik schrijf hier wel een review van omdat alleen deze kleur eruit gaat. Andere kleuren in deze concealer blijven dus wel.

De verpakking:
Ik vind de verpakking een luxe uitstraling hebben.
 

 

 

Dit is een concealer waarbij het product uit de concealer komt door te draainen. Op de afbeelding hieronder zie je dat je moet draaien aan de achterkant van de concealer. Als het product eruit komt zit het gelijk op het kwastje zodat je het makkelijk kunt verdelen over je gezicht.

Plus punt: Doordat je niet met je vingers ergens in moet is dit product erg hygiënisch.

Ik heb gemerkt dat je ,de eerste keer dat je dit product gebruikt, vaak moet draaien voordat er iets uit kwam. Ik dacht echt zo van; doe ik iets fout? Er komt niks uit hoe zit dit? Maar je moet gewoon blijven draaien. Er komt dan wel in 1 keer best wel veel product uit.
Daar moet je dus aan draaien. Je moet van je af draaien. Elke keer als je dat doet hoor je een klik.
 

Ik voel me echt sexy op deze foto...Maar goed :'). Ik heb de concealer op m'n gezicht verdeeld
En ik blend dat uit met m'n vingers. Je kunt dit natuurlijk ook met een kwast doen. Ik merkte toen ik dit deed dat de concealer echt super goed dekt! Hij is vrij dik waardoor elk rood plekje nog nauwelijks te zien is.

 
Afther. Alles mooi bedekt. Ik ben super blij met deze concealer! Nu is hij nog te koop bij de Kruidvat met 50% korting en is het geld zeker waard! Ik raad deze concealer echt aan om te proberen.
 
Prijs: Van 4 naar 2 euro ( ongeveer )
Te koop bij: Kruidvat en Trekpleister
 
Tot morgen! Liefs, Nina ♥ 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten