zaterdag 26 juli 2014

Persoonlijke update #1



Heey meiden. Vandaag wilde ik gewoon even een persoonlijke update doen. Lekker kletsen met jullie over wat er mijn leventje gebeurt en wat dingen over m'n blog enzo dus ben je benieuwd wat ik allemaal te vertellen heb, lees dan snel verder!


Okey dit wordt waarschijnlijk een heel random artikel maar goed.

Ik blog 1 maand op mijn nieuwe blog! Yeeeh. Het voelt goed, een nieuwe blog. Ik ben blij dat ik het toch heb gedaan. Ik heb meer contacten gelegd met super lieve meiden en alles gaat gewoon goed. Ik werk lekker vooruit en ook met in het filmen krijg ik steeds meer plezier in. Die zin klopt niet helemaal maaaar je snapt me ;). Er zijn al 2 video's op mijn youtube die meer als 1000 keer bekeken zijn. WHAAA AWESOME. Ik word daar echt zoo blij van! Ik word sws ook echt heel blij van al jullie reacties dus wees niet bang om een reactie achter te laten want je maakt m'n dag er alleen maar beter van!

Wat ga ik deze vakantie nog doen?
Ik ga nog op vakantie naar Turkije, ik kan daar echt niet meer op wachten dus het is eigenlijk een beetje aftellen. Ik had zoo graag meer met vriendinnen afgesproken en leuke girls summer nights gehad maar ze zijn allemaal op vakantie...en natuurlijk komen ze terug als ik net weg ben. Huilen. Ik hou mezelf natuurlijk goed bezig met het bloggen en youtube enzow maar ik mis hun gewoon best wel erg.

Untitled

Verder ga ik lekker in de zon liggen want anders verbrand ik echt levend daar op Turkije en dat moeten we niet hebben. Als ik dit artikel schrijf regent het, eindelijk! Ik was echt even toe aan regen. Dat klinkt misschien raar maar het was zo vreselijk warm op mijn kamer en nu frist het eindelijk weer wat op. Dus yes.

Ik ben bezig met het mooier maken van mijn kamer. Er is een muur mint groen geverfd en nu ben ik wat diy dingetjes aan het maken.

Wat zijn jullie aan het doen in de vakantie? Let me know in de reacties! Liefs Nina ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten