maandag 21 juli 2014

Nagels lakken :)

 Ik zat zo achter m'n bureau en ik dacht; hé laat ik m'n nagels gaan lakken. Ik zou echt net beginnen toen ik me bedacht dat het misschien wel leuk zou zijn om hier een artikel van te maken! Dusja eigenlijk bestaat dit artikel gewoon uit; ik laat zien hoe ik m'n nagels lak. Ook gebruik ik 2 nieuwe lakjes die ik nog niet eerder had gebruikt dus ben je nieuwsgierig? Lees dan vooral door.


Dit zijn de lakjes die ik gebruik. Een lakje van Catrice die UIT het assortiment gaat. Hij is dus nu nog te krijgen dus lees je dit artikel en je denkt; hé die is best mooi. Rennen meid dan kun je hem misschien nog bemachtigen! Verder ben ik echt een badaashh want ik gebruik de top coat van Essence als base coat. Ik gebruik bijna altijd een top coat als base coat want ik merk geen verschillen tussen het gebruiken van een top coat en een base coat als basis. En ik wilde ook de nieuwe matte top coat van de Hema testen. Dusss.. let's do this!

 Ik doe 1 laagje van de top coat op mijn nagels. Dit gaat echt heel snel en de lak droogt gelukkig ook snel dus we kunnen daarna snel verder.
 Sorry, mijn nagels zijn niet de mooiste $$
 Als de lak goed droog is kunnen we verder met de Catrice nagellak. Dit is de nagellak die ik bedoelde vanmorgen in de Summer Tag!
 Hier breng ik 2 laagjes van aan. 1 laagje is te doen maar als je 2 laagjes aanbrengt komt de kleur beter tot zijn recht!
 Je kunt het natuurlijk ook zo laten. Maar ik wilde mijn nieuwe matte top coat van de Hema uitproberen dus die ga ik er nu over heen doen. Verder ben ik erg tevreden over de dekking van het lakje van Catrice en hij is ook zooo mooi zomers! Ik raad echt aan om deze nog snel te gaan halen bij de Kruidvat!
 Ik was iets te enthousiast en bracht de top coat net iets te snel aan, dus mijn nagellak op mijn pink werd helemaal vernielt. Duss wacht goed tot je nagellak opgedroogt is! ;)
 Ik bracht eerst 1 laagje aan maar ik vond het zo grappig om te zien dat het zo snel mat werd dat ik 2 laagjes heb aangebracht...gehehehe :)
 De top coat droogde zoo snel matt op! Echt suuper cool! Ik vind het effect ook echt heel erg mooi. Ik kan niet wachten om in de winter een zwarte nagellak een zwarte touch te geven, dat lijkt me echt heel mooi!
Dit was alweer mijn nagellak artikel! Funny fact: mijn broertje van 11 heeft geholpen met het maken van foto's want ik kan niet goeie foto's maken als mijn 2 handen op het bureau liggen of als ik m'n nagels lak. Ik ben benieuwd of jullie dit ook hebben terug gezien in de foto's, denk het bijna niet maar okey ^^ Dit is dus hoe ik mijn nagels doe! Als ik trouwens niet de matte top coat aan breng dan is mijn top coat dezelfde nagellak van Essence die ik hier als base coat gebruik.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Bedankt voor het lezen en tot morgen. Liefs Nina ♥

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kleurtje Nina! :) x

    Beautyflashx.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er is een verschil tussen top en base coat. Een base coat zorgt ervoor dat je nagels gevoed worden en sterker worden. Met een top coat die je gebruikt als base coat heb je dat niet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Ik zal dit zeker onthouden. Heb je misschien een base coat die je aanraad te gebruiken? Die jij fijn vind? Liefs

      Verwijderen