donderdag 17 juli 2014

Blog promoot ! Michelle ♥

Heey meiden! Vanmorgen eens een ander artikel dan normaal. Ik heb samen met een aantal leuke blogster gemailt over het promoten van elkaars blog. Vandaag ga lieve Michelle promoten!

Michelle en ik bloggen nu 1 jaar. Toen zij een blog begon, begon ik mijn blog ook. We hebben elkaar toen veel geholpen en dat heeft ons ver gebracht. Zonder dat we het van elkaar weten zijn we allebei een nieuwe blog begonnen, echt grappig :) Michelle blogt over Beauty, fashion en lifestyle. Verder heeft ze vaak een leuke tag op haar blog en verdere inspirerende artikelen! Ik zou je willen vragen om eens een kijkje op haar blog te nemen. Want zonder haar was ik nooit geweest waar ik nu ben.

BLOG: www.LovelyCrazyThings.blogspot.nl

Zou jij willen dat ik jou blog in het zonnetje zet? Mail dan even naar: eenmeidenleven@gmail.com en dan stuur ik je zeker een mailtje terug! Tot vanmiddag, Liefs Nina ♥

1 opmerking: