zaterdag 5 juli 2014

Mijn favoriete kwasten

 Hallo lieve lezers! Vandaag ga ik met jullie mijn favoriete kwasten behandelen dus ben je benieuwt welke dat zijn, lees dan snel verder.

De Kwasten:


 De kabuki kwast van essence vind ik super fijn werken. Hij houdt de poeder erg goed vast. Zo maak je goed gebruik van het product wat op je kwast zit. De haartjes zijn erg zacht maar stevig. Deze kwast is alleen verkrijgbaar in het Essence 2e schap.

Ik gebruik hem voor:

- Poeder foundation
- Matte poeder

 Dan ben ik ook erg fan van de Essence smokey eye kwast. Ik gebruik deze vooral om oogschaduw in mijn arcadeboog aan te brengen en ik gebruik deze ook om te blenden. Het is een kwast die prima in de hand ligt. De haardjes zijn stevig en ze brengen de kleuren goed aan.


Zoals je misschien al ziet ben ik erg fan van de Essence kwasten. Ze zijn betaalbaar en ze werken goed. Dat geld ook voor deze platte oogschaduw kwast die ook weer erg fijn is. De haardjes zijn steviger dan die van de smokey eye kwast maar dat neemt niet weg dat deze kwast de oogschaduw prima aanbrengt.

Ik gebruik hem voor:
- Oogschaduw op het ooglid
- Highlighter op het wenkbrauw bot


Dan heb ik als laatste favoriet deze kwast van de hema. Het is een oogschaduw kwast maar daarvoor vind ik hem eigenlijk iets te harde haartjes hebben. Ik gebruik hem daarom ook niet voor op mijn ogen. Ik vind dit een erg fijne kwast om highlighter aan te brengen op je gezicht omdat zo'n kwast dit heel mooi precies kan doen.


Ik grbuik hem voor:

- Highlighter aanbrengen

En dan waren dit mijn favoriete kwasten. Wat is jouw favoriete kwast? Heb jij nog een aanrader? Ik kan deze in elk geval wel aanraden. Ik hoop dat je dit artikel leuk vond en tot snel! Liefs, Nina


Geen opmerkingen:

Een reactie posten