woensdag 23 juli 2014

Heey meiden! Ik ga nog niet op vakantie maar ik heb besloten om wel alvast dit artikel te schrijven. Er zijn vast veel van jullie die wel op vakantie gaan binnenkort. Vandaag geef ik tips voor make-up mee op vakantie.

Okey, er zijn heel veel valkuilen wat betreft make-up mee nemen. Ten eerste: Je neemt altijd dingen mee waarvan je denkt; ja, dat is daar wel heel leuk bij. Maar meid, je gebruikt het waarschijnlijk niet. Vorig jaar had ik echt veel te veel mee. Ik had allemaal verschillende kleuren oogpotlood mee waarvan ik dacht; ja ik zie de look al helemaal voor me ♥♥. Maar...ik heb geen potlood aangeraakt. Dus dit word brainstormen deze vakantie.

MAKEUP REVOLUTION: I <3 MAKEUP HAUL (REVIEW AND SWATCHES) | juliasallure
Hoeveel kan je meenemen?
Een vraag die ik eigenlijk gewoon niet moet stellen. Haal alle toilettasjes, etuitjes en shit uit je kast en prop alles vol. HO STOP. Pak 1 of 2 tasjes waarvan 1 je toilettas is met tandenborstel etc. en 1 make-up tasje. Heb je hier niet genoeg aan? Okey nog 1 maar dan ook echt stoppen.

Wat moet je niet mee nemen?
Ga je naar het buitenland waar het warm is dan raad ik aan om geen lipsticks mee te nemen. Ze smelten namelijk suuuper snel. Gelukkig had ik vorig jaar vooral action lipsticks mee maar die zijn nu helemaal misvormd enzow. Dus neem die ene MAC lipstick niet mee! Neem ook geen eyeliner pen mee. Die drogen echt gigantisch snel uit.

Extra dingen...
Ja, een zwarte, blauwe, water proof mascara, een andere waterproof voor als die andere niet werkt, een roze mascara en O die ene die ik nog moet test. Euuu...hier klopt iets niet. Geloof me je gebruikt alleen maar die zwarte waterproof mascara en een normale mascara maar meer vaak niet. Voor een party is het wel leuk om kleur mascara mee te nemen maar houd je in. Ook is 1 zwart oogpotlood en 1 vloeibare eyeliner wel genoeg.
Untitled
Oogschaduw
I.p.v. al die oogschaduw mono's kun je beter een pallet mee nemen. Daar zitten vaak veel kleuren in en je kunt er suuper veel looks mee maken. Win win situatie dus.

Gewicht
Vooral als je gaat vliegen is dit belangrijk. Je wilt daar toch ook wat shoppen? Neem dan niet zo veel me dat je 1 kilo mee sjouwt aan beauty spullen.
Tip: Koop van die reispotjes en doe je tonic, shampoo, scrub, oog make-up remover hier in. Dit scheelt zooveeel ruimte en gewicht! Deze kun je bijvoorbeeld kopen bij de action.

Take me away..
 
Ik hoop dat ik je zo een beetje opweg heb kunnen helpen. Bedenk wat je vorig jaar wel en niet hebt gebruikt en probeer gewoon zo weinig mogelijk mee te nemen! Heel veel succes en natuurlijk een fijne vakantie en een goeie reis!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten