donderdag 31 juli 2014

Vakantie ♥

Новости
 
Hey lieve lezers! Op dit moment zit ik als het goed is in het hotel in Turkije. Ik ben lekker op vakantie en ga lekker uitrusten van het hele jaar. De artikelen gaan gewoon door. Morgen begint de zomer serie en als deze serie is afgelopen volgt er een back to school serie! Lijkt je dat leuk? houd mijn blog dan vooral in de gaten. Omdat ik dus weg ben kan ik geen mail of vragen van jullie beantwoorden. Dat betekent niet dat je geen mailtje mag sturen of geen reactie achter mag laten, nee graag zelfs! Als ik terug kom kan ik niet wachten om al jullie leuke reacties te lezen. Ik heb namelijk kei en keihard doorgewerkt om voor jullie 2 artikelen per dag te krijgen en ik hoop dat jullie dat waarderen! Weet alleen wel dat als je een mailtje stuurt dat je dan niet gelijk wat terug krijgt. Als ik thuis ben ga ik alles weer beantwoorden. Geniet van je vakantie en veel plezier met het lezen van alle artikelen. I love u.
 
Love from Turkey ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten