zaterdag 12 juli 2014

Haarverzorging in de zomer


photography
Je haar heeft natuurlijk altijd verzorging nodig maar in de zomer is dit dubbel zo nodig. Door al die zon op je haar worden je haarpunten sneller droog en gaan ze splijten. Vandaag wat tips voor het beschermen van je har tegen de zon ♥



Tip 1: Een haarmasker

Een lekker dik haar masker kan al veel helpen tegen het beschadigen van je haar. In een haar masker zitten ingrediënten die je haar een boost geven en dat nou net wat je nodig hebt. Er zijn heel veel haar maskers te krijgen. Het hangt er een beetje van af hoe erg je haar beschadigt is. Zo raad ik een dikker en waarschijnlijk ook duurder haarmasker aan voor het haar dat erg beschadigt is. Je hebt ook genoeg budget haarmaskers zoals die van de Kruidvat eigenmerk.


Tip 2: Haar olie

Er zijn heel veel merken die het verkopen, haar olie. Je doet een beetje op je handen en verdeeld dit over de punten en de lange gedeeltes van je haar. Hierdoor gaat je haar glanzen en wordt het goed verzorgt.

Summer

Tip 3: Een hoed

Een hoed beschermd meer je hoofdhuid, dat is natuurlijk ook belangrijk. Nu moet je niet gelijk denken aan een domme pet ofzow. Er zijn genoeg leuke hoeden en petten te krijgen die ook nog eens heel fab zijn.

Tip 4: Haar zonnebrand

Ik wist niet hoe ik het anders moest noemen maar de kruidvat verkoopt een haarspray die speciaal bedoelt is voor het beschermen van je haar tegen de zon. YES. Een suuper handig product die ik vorig jaar mee had op vakantie en het werkt perfff. Mijn haar zeg er veel beter uit dan de keren dat ik deze spray niet gebruikte. Hij is van kruidvat eigenmerk en dus niet heel duur!

Ik hoop dat jullie dit artikel nuttig vonden! Als je nog vragen/opmerking hebt hoor ik dta graag in de reacties! Tot snel, liefs Nina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten