dinsdag 22 juli 2014

Mijn zomer irritaties


. | via Tumblr
Yeey zomer! Zomer is leuk maar hé er zijn ook wat dingen waarvan ik denk...meeh. Zomer, warm weer, het hoeft niet altijd leuk te zijn. Vandaag ga ik met jullie mijn irritaties van de zomer bespreken. Let's goo!

1. Muggen

Als ik 1 diersoort mocht noemen die van mij van deze aardbol mogen verdwijnen dan zijn dat van die steek muggen. Ze denken grappig te zijn door 's avonds, als je op bed ligt, om je hoofd te gaan zoomen en je allemaal jeukende bultjes te bezorgen. Dat is iets wat ik echt h-a-a-t aan de zomer.

2. Wespen

Nu we toch in de dieren categorie zitten was dit ook iets wat in me opkwam. Ik ben als de dood voor wespen. Ik ben nog nooit gestoken en dat wil ik ook echt niet. Je kent het misschien wel dat je op een kleed/lichtstoel/luchtbed ligt en dat er opeens zo'n beest op je af komt vliegen. Kuch, je moet niet zien wat voor spastische bewegingen ik dan maak om uit die stoel vandaan te komen..ieugh.

Untitled
3. Hitte

Dat het warm weer is, YES EINDELIJK. Maar, waarom kan de temperatuur, als je op bed ligt, niet opeens met een paar graden dalen? Is dat teveel gevraagd? Ik slaap echt super slecht door die hitte op m'n kamer. Ik slaap op zolder en daar is het ook nog eens 2 keer zo warm.

4. Verbranden

Ik verbrand sneller dan dat ik bruin word. Ten eerste, het ziet er niet al te charmant uit. Ten tweede, het brand!! Ten derde, het gebeurd gewoon steeds opnieuw. Ik word wel bruin...nadat ik eerst een paar keer goed verbrand ben.

5. Zonnesteek

Dit is echt super vervelend. Ik heb de laatste 3 dagen last gehad van een zonnesteek. M'n hele hoofdhuid was verbrand, m'n nek deed pijn, ik had hoofdpijn en was misselijk. Ik heb dit normaal echt nooit maar leuk is het niet.

Dit waren wel echt mijn top 5 irritaties aan de zomer. Wat vinden jullie minder leuk aan de zomer? Laat het vooral weten in de reacties, daar ben ik super benieuwd naar. Tot snel, Liefs Nina ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten