vrijdag 25 juli 2014

Mijn verslaving is weer begonnen...

 Lezen. Iets waar ik normaalgesproken, door school, niet aan toe kwam. Maar nu het vakantie is en al mijn vriendinnen zowat op vakantie zijn heb ik genoeg tijd om weer eens te lezen. Ik wilde deel 4 mee nemen op vakantie maar dan moest ik natuurlijk wel eerst deel 3 lezen. Dus ik begon te lezen in deel 3, in 4 dagen uit. Okey, eigenlijk mocht ik van mezelf niet in deel 4 beginnen omdat ik die wilde bewaren. Maar ik kon mijn nieuwsgierigheid niet in bedwang houden en begon te lezen. En  nu ben ik over de helft :(. Ik heb dus besloten dit boek gewoon wel uit te lezen. Dit zegt maar weer hoe verslaafd deze serie is. Lees verder als je er meer over wilt weten!


Er zijn 9 delen van Maaike en Domenico. De boeken worden geschreven door Susanne Wittpennig.

Waar gaat het verhaal over?
Maaike is een heel goed opgevoed dokters kind en goeie cijfers haalt op school en altijd aan de hoge verwachtingen van haar ouders moet voldoen. Als er op een dag een nieuwe jongen bij haar in de klas komt veranderd haar leven totaal. Ze word verliefd en maakt de meest rare, ene, stomme, sippe en leuke gebeurtenissen mee. Ze veranderd totaal van een onzeker meisje naar een opvallende meid. Ben je benieuwd naar de verhalen? Dan moet je de boeken lezen!

Vanaf welke leeftijd zijn de boeken geschikt?
Vanaf 12 jaar ongeveer. Het zijn vrij dikke boeken met ongeveer 350 bladzijden in elk boek. Ook de taal in het boek is vrij volwassen en er komen dingen zoals drugs enzow in het boek voor dus misschien ook wel vanaf 13.

Als je ook erg van lezen houd dan zou ik zeker deel 1 eens gaan proberen. Je kan namelijk niet eerst deel 1 lezen en dan deel 4. Nee, dan mis je echt teveel en snap je er niks meer van. Ik hoop dat ik je een beetje een idee heb kunnen geven van deze boeken serie. Ik ben nu dus in deel 4 en ik vind het hele leuke boeken! Tot snel, Liefs Nina ♥

1 opmerking:

  1. Oooh ik ben ook helemaal verslaafd aan lezen. Deze twee boeken MOET je echt lezen, je gaat er geen spijt van krijgen, ze zijn FANTASTISCH GOED!
    - Between
    - Als ik blijf

    Doen hé! ;D

    Liefs, amorebeauty.be

    BeantwoordenVerwijderen