dinsdag 29 juli 2014

Wishlist Eyes lips face



Heey meiden! Vandaag heb ik voor jullie een Wishlist gemaakt. Hier in deze lijst staan alle producten die ik graag van E.L.F ( eyes lips face ) zou willen hebben. Ben je benieuwd naar de producten? Lees dan snel verder.

E.l.f heeft verschillende lijnen:

1. De studio lijn:

Dit is de wat duurdere en luxere lijn van eyes lips face. De verpakkingen zijn mooier en de producten zijn vaak heel erg goed qua kwaliteit.

2. De mineral lijn:

Dit is echt een ' ik zit er tussen in lijn'. Niet super, niet duur, niet goedkoop.

3. De Essentiel lijn:

Deze lijn bevat veel producten voor een lage prijs. De product prijzen liggen tussen 1 euro en 3 euro in.

Mijn wishlist:
 
Ik wil graag deze blush en bronzer poeder van de E.L.F studio lijn. Ik heb heel veel goeie reviews gelezen bij andere bloggers dus ik ben zelf ook erg benieuwd naar dit product.
 
Prijs: 4 euro
 
 
 
Ook wil ik graag ze zwarte variant van de E.L.F eyeliner van de Essentials lijn. Ik vind het leuk om nieuwe eyeliners uit te proberen. En deze is ook erg goedkoop.
 
Prijs: 1 euro
 
 
Ook wil ik erg graag deze licht roze smudge pot. Ik zag deze laatst bij veracamilla voorbij komen en zij was er erg tevreden over dus voor deze prijs wil ik de gok ook best wel eens wagen!
 
Prijs: 2,50 euro
 
 
En als laatste lijkt deze lipstick uit de Studio lijn mij erg mooi. De kleur spreekt me erg aan.
 
Prijs: 4 euro
 
Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Ben je benieuwd naar de site van E.L.F dan kun je onder dit artikel klikken. Daar staat een link naar de site. Tot snel, Liefs Nina
 
Welk product lijkt jullie fijn van E.L.F ?
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten