woensdag 16 juli 2014

FOTD ♥

 Hi girlzz. Vandaag heb ik voor jullie een Face Of The Day, FOTD, artikel voor jullie. Vandaag reviewede ik het w7 in the Buff palette en heb hier een look mee gemaakt. Ben je benieuwd? Lees dan snel verder.



Ik heb de look vrij basic gehouden. Een lichte kleur op het ooglid, donkere kleur in de arcadeboog en in de buitenste hoek van mijn oog een donkere kleur. Verder heb ik i.p.v. een eyeliner zwarte oogschaduw gebruikt om een wing mee te maken.
 
 

Verder wat mascara op de bovenste en onderste wimpers. Ik gebruikte de mascara van essence waar ik laatst een review van heb geschreven. Klik hier om die review te bekijken.
Verder heb ik een blush van catrice op: 050 apropos apricot. Een hele mooie subtiele blush die je op de foto ook niet goed ziet, helaas. Deze blush gaat uit het assortiment van catrice dus als je deze nog wilt moet je naar de kruidvat gaan. Daar is hij nu met 50% korting te koop. Op mijn lippen heb ik de matte lipcream van essence in velvet roze.
 
Dit was mijn FOTD voor vandaag. Wil je dat ik deze artikelen vaker maak, laat het dan zeker weten in de reacties! Tot snel, liefs Nina ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten