woensdag 23 juli 2014

Reizen met de auto ♥ Anti-verveel tips


 
Heey meiden. Laats schreef dit artikel waarin ik een aantal tips gaf om je niet te vervelen in het vliegtuig. Natuurlijk ben ik ook niet dom en snap ik best wel dat een vliegtuig vakantie niet voor iedereen is weggelegd. Ik bedoel dat niet iedereen zoveel geld wil besteden. Dusss todayy een artikel met tips voor de mensen die met de auto op vakantie gaan! Let's do this!

Je hebt auto reizen van een paar uur maar er zijn genoeg mensen die 2 dagen ,of zelfs nog langer, afrijzen om op de plek van bestemming te komen. Een paar uurtjes gaat nog wel maar...euu 2 dagen? Wat moet je doen als je zolang jezelf niet kan bewegen. Hier komen de tipzz!

1. Muziek luisteren

Je kunt een groot deel van de tijd doden door muziek te luisteren. Zet jouw favo nummers in een play list op je mobiel of neem je favoriete CD mee voor in de auto! Natuurlijk kun je ook de radio aan zetten
♡❤💕

2. Een boek lezen

Niet iedereen zal misschien een boek kunnen lezen in een auto. Ik ben er zelf ook geen fan van maaar er zullen genoeg mensen zijn die dat wel kunnen! Neem dus lekker wat boeken/een boek mee en lees. Op dit moment ben ik echt vreselijk verslaafd aan lezen en ben ik ook echt in een leuke serie bezig. Ik heb besloten hier een artikel over te schrijven dus ben je opzoek naar een nieuwe serie boeken die je wilt lezen? Stay tuned!

3. ideeën op doen

Okey dit is gewoon hetzelfde als wat je kan doen in het vliegtuig maar hé, het kan ook in een auto! Je rijd door zoveel verschillende soorten landschappen, de ideale bron om inspiratie uit op te doen. Je kunt een notitie boekje mee nemen en hier je ideeën in opschrijven die je krijgt. Ik doe tijdens het reizen de meest originele ideeën op maar ik vergeet ze A L T I J D. Dus schrijf het op!

Facebook
4. een film kijken

Sommige mensen hebben van de tv'tjes in de auto. Hier kun je dus mooi films op kijken! Een film duurt al snel 2 uren dus daar dood je ook heel veel tijd mee.

5. Irritant zijn

Ben je in een melige bui en sta je heeel toevallig in een file? Dan is dit misschien echt te grappig om te doen. De mensen in de auto's naast je zijn vaak suuuper geïrriteerd omdat ze vast staan in het verkeer. De tip: staren. Dit is machtig, je staart mensen net zolang aan totdat ze naar je kijken en dan draai je je om of heb het lef om ze gewoon aan te blijven staren. Sorry voor deze tip hahahaha ik kon het echt niet laten. :')

Untitled
6. spelletjes

Ik weet niet of het nu nog bestaat maar vroeger had je van die auto spelletjes. Dat waren dan mini versies van grote spellen zoals Dokter bibber of wie ben ik. Je kan natuurlijk ook zelf kleine papiertjes mee nemen en wie/wat ben ik te spelen. Super fun!

7. Maak de ruimte

In een vliegtuig is dit niet mogelijk maar in een auto natuurlijk wel. Het hangt ervan af met hoeveel mensen je bent. Laten we voor het gemak uitgaan dat je met z'n tweeën op de achterbank zit. Doe je schoenen uit, pak een je kussen ( als jullie kussens mee nemen ) Zet het kussen tegen de deur en doe je voeten languit op de bank. Als dit niet van je ouders mag, doe dan maar niet! Ik ben ook niet verantwoordelijk voor wat jij uiteindelijk gaat doen. Kom dus niet bij van: ja we hadden een ongeluk omdat jij dit en dit had gezegd, doe het dan gewoon niet okey!Als je het wel doet geef ik een tip; doe je deur opsloot zodat hij niet per ongeluk opengaat!

En als laatste kun je nog altijd gaan slapen :)

Dan waren dit mijn tips voor reizen met de auto! Ik hoop dat je er wat aan hebt gehad. Tot snel weer, liefs Nina ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten