vrijdag 25 juli 2014

Tips tegen een droge huid

We kennen het denk ik allemaal wel. Een droge huid. Vooral in de zomer en winter heb ik er snel last van. Maar wat kun je nou het beste doen om van al die velletjes en die droge huid af te komen? Ik ga je vandaag wat tips geven tegen een droge zomer huid. Let's gooo


1. Afther sun
 
Na een lange dag zonnen is het belangrijk om je in te smeren met Ather sun crème. Dit zorgt voor verkoeling van de huid na die hele dag hitte. Vooral als je verbrand bent is dit echt een musthave! Ook blijft door Afther sun je bruine kleurtje veel langer zitten.
ik vind deze heel erg fijn! Super verkoelend.
2. Body lotion, body butter
 
Dit is, denk ik, de meest voor de hand liggende tip: Smeer je elke avond in met een body lotion/body butter. Ik ben in de zomer echt heel erg fan van de frisse body butters die snel intrekken en die niet heel erg dik aan voelen. Ik raad de boddy butter van Kruidvat eigenmerk aan en dan 1 met een oranje verpakking. Die vind ik zelf het fijnste.
 
Deze is echt suuper lekker! Je moet hem echt eens ruiken in de winkel.
3. Nivea crème
 
Je kent deze misschien van vroeger. Wij hadden thuis altijd zo'n grote blauwe pot nivea crème. Deze crème is echt g-e-w-e-l-d-i-g. Let op: hij is niet voor over je hele lichaam! Je kunt deze crème het beste smeren om droge plekjes op je gezicht.
 
4. Vaseline
 
Vaseline heeft eigenlijk dezelfde functie als de nivea crème. Deze werkt ook echt heel erg goed maar ik vind deze geur iets minder aangenaam.
 
 
Als je je insmeert doe dit dan niet 1 keer maar herhaal dit elke avond opnieuw, anders helpt het niet. Ik hoop dat je iets aan dit artikel hebt gehad. Tot snel weer! Liefs Nina ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten