maandag 14 juli 2014

Wat te doen in het vliegtuig ? Anit-verveel tips ♥



Untitled
Ga je met het vliegtuig op vakantie? Dan is dit misschien wel leuk om te lezen. Ik ga deze zomer 10 dagen naar Turkije. Dat is een vlucht van ongeveer 4 uurtjes/3 uur en 3 kwartier. Maar, wat moet je doen in die uren dat je daar in een veelste kleine ruimte met weinig been ruimte en als je pech hebt ook nog zonder een raam uitzicht zit. Ik heb vandaag wat dingen die je kunt doen tijdens het vliegen!

Muziek luisteren
Je kunt de hele tijd muziek gaan luisteren door een play-list te maken van een aantal uur. Zet je favo nummers in 1 lijst op je iPod/mobiel en luister ze en staar ondertussen uit het raam denkend aan de bestemming! Je kan natuurlijk ook onder tussen een boek lezen en dat is mijn volgende tip.

Every day
Een boek lezen
Met een goed boek zul je het grootste gedeelte van de tijd wel doorkomen. Word je normaal gesproken misselijk van het lezen van iets in de auto? In het vliegtuig is dat heel anders dus give it a try! Wil je geen zwaar boek mee slepen, kies dan voor een leuk tijdschrift.

The Fault In Our Stars

Ideeën op doen
Ik neem altijd een notitie boekje mee het vliegtuig in. Ik pak het boekje en een pen, ga in een comfortabele houding zitten en laat je gedachtes gaan. Je kunt bijvoorbeeld summer goals opschrijven of wat je allemaal op de plaats van bestemming wilt gaan shoppen of misschien krijg je wel blog post ideeën? Het vult een groot gedeelte van de tijd als je bezig bent. Als je 1 keer een idee hebt dan ga je meid! Maar doe je riem wel vast als de piloot zegt dat jullie gaan landen en blijf niet dromen haha

no disappointments 😆 | instagram
Gamen
Tsja, dit kan gewoon! Neem je ipad mee, als je die hebt, download thuis een paar leuke games en ga gamen! Ook hiervoor geld, als je normaal hier misselijk van word, probeer het gewoon. Krijg je toch hoofdpijn? Leg je ipad dan maar weg, je wilt niet met hoofdpijn vliegen, dat is niet fijn.

Selfies...
Selfies of andere foto's maken in het vliegtuig hoort er gewoon bij! Leuk toch? :)

Travelling ✈️

Staren
Zit je bij het raam? Laat je hoofd op je hand leunen en staar naar buiten. Als je mazzel hebt dan zijn er weinig wolken en kun je wat zien. Ook als je over zee vliegt naar Amerika kun je gewoon uit het raam gaan staren en denken...denken...denken. Soms kan dit gewoon echt fijn zijn.

Slapen
Door te slapen gaat er al snel veel tijd voorbij. Wil je graag slapen maar weet je nu al dat dat em niet gaat worden, dan kun je een slaappil nemen. Ik raad dit alleen aan als je hier ervaring mee hebt!! Je wilt toch niet er ziek van worden of overgeven of wat dan ook?! Neem een slaap masker mee en lekker slapen!


Heb jij verder nog tips voor mij om dingen te doen in het vliegtuig? Laat het me weten want dan kan ik misschien jouw idee wel gaan doen in het vliegtuig! Veel liefs, Nina.

4 opmerkingen:

  1. Leuke artikel nina je nieuwe blog ziet er super gaaf uit ! Ken je me nog van beautybyfanta die je gepromoot hebt wat ik heel lief vond ! Ik heb nu een andre blog mylifeasfanta.blogspot.nl met beautyby fanta ben ik gestopt.

    je bent echt een inspirerende blogster !xxxxxx

    liefs ,
    Fanta

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. omg das super lief! Ik heb laatst nog om je blog gezocht maar ik kon hem niet vinden, ik zal gelijk naar je nieuwe blog kijken! Ik vind het super om te weten dat je me nog volgt ♥

      Verwijderen
  2. Ik ben het met fanta eens je hebt een hele leuke blog!!! En dit artikel is heel leuk geschreve..!! X

    Beautyflashx.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen