dinsdag 15 juli 2014

app & song van de maand ♥ Juli


Heey meiden! Elke maand ga ik mijn favoriete app en liedje met jullie delen! Dat leek me wel erg leuk om te doen en ik hoop dat jullie dat ook vinden.

Favoriete app:

Mijn favoriete app van het moment is phonto. Dit is een app waarmee je foto's kunt bewerken. Zo heb ik de foto hierboven ook bewerkt. Ik vind het echt een hele leuke app! Deze is verkrijgbaar voor android en apple !

Favoriete song:

Het liedje wat ik deze maand echt helemaal plat heb gedraaid is Don't stop van 5 seconds of summer. Dat is een band van 4 jongens en ze maken echt super leuke muziek! Ik ben 25 juni naar het one direction concert geweest en hun zaten daar in het voorprogramma, sindsdien ben ik helemaal fan van hun!

 
Dat was het dan voor deze maand! Liefs, Nina


1 opmerking: