dinsdag 22 juli 2014

Planning

Heey meiden! Ik wilde even iets zeggen dus ik dacht ik gooi er gewoon vandaag een derde artikel bij. Het gaat over het plannen van mij artikelen. Ik weet namelijk eindelijk hoe ik artikelen kan inplannen op blogger en heb hier natuurlijk gebruik van gemaakt. Dit is hoe mijn artikelen in de zomer online komen:

Eerste artikel: 's ochtends om 09:00 uur

Tweede artikel: 's middags om 15:00 uur

Eventueel extra artikel: 's avonds om 19:00 uur

Dit is dus hoe laat je mijn artikelen kunt verwachten. Ook als ik op vakantie ben gaat dit gewoon door. Ik ga 10 dagen weg en omdat ik 2 artikelen per dag post moet ik dus 20 artikelen gaan schrijven. De inspiratie is er wel maar het kan zijn dat ik misschien een paar artikelen te kort kom. Dat zal ik jullie dan zeker nog melden.

Fijne avond! Liefs, Nina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten