woensdag 30 juli 2014

Heey meiden.Vandaag komen jullie 15 dingen meer over mij te weten. Ben je benieuwd? Lees dan snel verder.


1. Ik ben 14 jaar
2. Mijn lievelings kleuren zijn pastel tinten
3. Ik heb Hooikoorts
4. Ik heb een bril maar die heb ik niet zo vaak op
5. Ik zit op korfbal
6. Ik heb 3 huisdieren. 1 hond en 2 katten.
7. Ik ben verslaafd aan zure matten
8. Ik lus geen chocola behalve mergpijpen. DON'T JUDGE ME ;')
9. Ik ben youtube verslaafd
10. OP de trampoline ben ik lenig maar verder ben ik zo lenig als een plank
11. Ik ben allergisch voor katten haar ookal hebben we wel katten
12. Ik zit op het VWO en ga naar de 3e klas
13. Ik houd van bloggen
14. Ik ben gek op het zelf maken van dingen
15. Ik vind het leuk om te koken.

Dit waren de 15 facts about me! Ik hoop dat je het leuk vond en tot snel! Liefs Nina ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten