woensdag 2 juli 2014

What's on my android ?




Heey lieve meiden. Dit artikel wilde ik al een tijdje doen en vandaag is hij er dan eindelijk: The What's on my android? Ik heb een witte samsung galaxy s4 en ik ben er echt super blij mee. Ik heb deze telefoon nu net 4 maanden. Ik kreeg hem namelijk op mijn verjaardag op 21 maart. Ik ga jullie laten zien welke apps er allemaal op mijn mobiel staan en nog wat extra stuff!

Let's gooo !

Het ontgrendel scherm:



Op mijn ontgrendel scherm is niet veel bijzonders te beleven. De achtergrond komt van weheartit, een app waar je allemaal quotes en andere leuke en inspirerende afbeeldingen kan vinden. Verder kan je rechts onder op de camara klikken en door met je vinger over m'n mobiel te vegen ontgrendelt hij en kom je op het volgende scherm.

Het hoofdscherm:


Als je op de witte knop drukt kom je altijd op dit scherm te recht. Hier staan de apps die ik het meeste gebruik. Ik heb de apps bewerkt met de app: cocoppa. Hiermee kun je , je  app allemaal verschillende uiterlijken geven. Snapchat en weheartit heb ik nog niet gedaan, pure luiheid ;)

Apps:

Standaard samsung apps.


Standaard samsung apps + youtube
 Sandaard samsung apps + whatsapp, weheartit, cocoppa en Flappy bird.
 Allemaal zelf gedownload behalve play movies, instellingen en samsung apps.

Allemaal zelf gedownload behalve EasyMenu.

De achtergrond komt trouwens ook van weheartit. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien wat ik allemaal op m'n mobiel heb staan. Mocht je nog vragen hebben over apps dan hoor ik dat graag in de reacties. Tot snel, Liefs Nina



Geen opmerkingen:

Een reactie posten