maandag 21 juli 2014

Heey meiden! Vandaag heb ik voor jullie de summer Tag. Ik zag deze tag bij fanta en ik vond het een hele leuke tag. Ik hoop dat jullie de tag leuk vinden en veel plezier met het lezen van mijn antwoorden op de vragen! Let's go.

Wat is jouw favoriete nagellak voor de zomer?

Dat is een lakje van Catrice: 56 minter wonderland. Dit is een hele mooie licht blauwe mint kleur. Vanmiddag zal er een nagellak artikel online komen met deze nagellak erin. Dus ben je benieuwd? Kijk dan vanmiddag weer op mijn blog!

Wat is jouw favoriete lipkleur deze zomer?

Ik vind voor de zomer een lichtroze lip kleur erg mooi maar ik draag eigenlijk geen lip producten in de zomer, behalve een lipbalm.

Laat ons je favoriete zomerjurk zien.


Ik hou van veel kleur in de zomer !


Wat is jouw favoriete zomeraccessoire?

Ik vind van die bloementje kransen erg leuk voor in de zomer en ik vind de zonnebril ook een typische zommer accesoire. Ik schreef ook een artikel over deze bloemen trent. Klik hier om naar dat artikel te gaan !:)

Welke zomertrends ben jij enthousiast over?

De bloemen trend in het haar, crop tops, ik vind kimono's echt super mooi en de tuinbroek maar die heb ik zelf niet.

Wat is jouw favoriete soort kaarsen voor in de zomer?

Geen. IK brand geen kaarsen in de zomer.
Sunset session
Wat zijn jouw favoriete body spray en parfum?

Ik heb geen body spray maar ik zou de body spray van victoria's secret wel willen hebben en qua parfum heb ik ook niet echt een favoriet maar ik gebruik vooral frisse en bloemige parfums in de zomer :)

Wat voor weer is het meestal bij jou in de zomer?

Nou mensen, we wonen in Nederland en Nederland is tsjaa..net een magisch land ofzow. De ene dag is het 30 graden en lig je in het zwembad en de andere dag kan je een paar emmers water vullen buiten door de regen.

Wat is jouw favoriete ding aan de zomer?

Zomer vakantie. Dat je gewoon geen verplichtingen hebt en gewoon kan doen wat je leuk vind!

Wat zijn jouw plannen voor de zomervakantie?

Al mijn vriendinnen zijn weg..weg..weg...weg echt allemaal! En ze komen weer thuis als wij op vakantie gaan :( Dus lekker bloggen, in de zon liggen en dingen doen met de familie is mijn vakantie!


Wat ga jij deze zomer doen?
Laat me het zeker weten in de reacties! Tot morgen babes, liefs Nina ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten