woensdag 30 juli 2014

15 question nobody asks tag!

~
 

Hey meiden! Vandaag heb ik echt zo'n dag dat ik gewoon Tags moet plaatsen. Heb je die van vanmorgen nog niet gelezen? Zeker even doen! Deze tag heet the 15 question nobody asks tag. Ik zag deze tag veel op youtube en besloot om hem over te nemen. Veel plezier met het lezen!
Let's do this!
 
1. Slaap je met je kast deur open of dicht?
 
Ik slaap met m'n kast deur dicht. Ik weet niet maar het voelt niet goed om met m'n kast deur open te slapen...dan klopt er gewoon iets niet ofzow.

2. Neem je shampoo of conditioner mee uit hotels?

Zeker! Ik neem alles mee wat ik mee mag en kan nemen. Het is gewoon een soortvan aandenken aan het hotel en hé wat is er nou nog gratis tegenwoordig? :)

3. Slaap je met je dekens over je hoofd of slaap je met je dekens laag?

Zoveel mogelijk met de dekens hoog. Niet over m'n hoofd want dan krijg ik geen lucht hahah. Als het heel heet is dan slaap ik met de dekens heel laag of gewoon geen dekens.

4. Heb je ooit een straatnaam bord gestolen?

Nee en dat ben ik ook niet van plan.

5. Gebruik je to do lijstjes?

All the time! Echt ik kan niet zonder een to do lijstje.

6. Heb je sproeten?

Jepp.

7. Heb je ooit in het bos geplast?

Niet dat ik me kan herinneren dus nee.

8. Wat is je lied van de week?

 
Extraordinary - Clean Bandit.

9. Hoe groot is jou bed?

Groot genoeg voor mij.

10. Waar erger je je aan?

Mensen op whatsapp die gewoon met z'n 2en in een groep gaan praten maar 20 andere mensen in zitten. Ga lekker privé appen ofzow.

11. Wat is je favoriete eten?

Zelf gemaakte pizza.

12. Kauw je op pennen en potloden?

Nee, alleen soms op de achterkant van m'n pen maar dan ben ik echt heel gestrest.

13. Kijk je nog naar tekenfilms?

Ik heb een broertje van 11 dus nickelodeon staat bij ons vaak genoeg voor de tv.

14. Tel je je stappen als je loopt?

Nee.

15. Dans je als er geen muziek is?
 
Misschien soms, i don't know.
 
En dit waren de vragen! Ik tag hierbij iedereen die een blog heeft en dit leest. Laat je blog hieronder achter met je tag want ik ben erg benieuwt naar jouw antwoorden! Tot morgen, Liefs Nina ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten