zaterdag 9 augustus 2014

Schoolspullen pimpen

Hema heeft dit jaar super leuke diy spullen en veel meer andere dingen om je schoolspullen helemaal eigen te maken. Dit deed ik ook. Ben je benieuwd? Lees dan verder.


Van kleine saaie schriften maakte ik deze vrolijke schriften. Ik versierde ze met washi tape, stickers en letters! Ik vind het resultaat echt super leuk geworden.
Ook pimpte ik dit notebook.
En mijn agenda besloot ik ook te versieren! Dit is de bladzijde die je als eerste ziet als je de agenda open doet.
Wij hebben een mediatheek pas en ik raak dat ding altijd kwijt! Ik kocht bij de hema deze pasjes houders en die je overal op kunt plakken en zo je pasje er in kan bewaren! Super handig en cute.
Aan de andere kant bewaar ik mijn geo.
En nog iets kleins op de achterkant.
Dit zijn de producten die ik heb gebruikt om mijn schoolspullen van de Hema mee op te pimpen. Ze hebben echt hele leuke dingen! Als jij je schoolspullen nou ook gepimpt heb kun je me een foto sturen op instagram ! Love, Nina ♥

1 opmerking:

  1. Wat houden we toch van de Hema! Leuk gepimt, moet ik ook nog maar even gaan doen :)

    BeantwoordenVerwijderen