vrijdag 1 augustus 2014

Tips voor op vakantie


we heart it | Tumblr
Hi meiden! Zoals jullie weten staat deze week helemaal in het thema van de vakantie. Op deze week af te trappen ga ik jullie een aantal tips geven voor als je op vakantie bent! Let's goooo

Tip 1: Laat je slechte humeur thuis

Geloof me,  niemand zit hier op te wachten! Het kan soms je hele vakantie stemming verpesten en dat is niet de bedoeling van vakantie hebben. Laat je broer/zus ook eens met rust deze vakantie en lok het niet bij elkaar uit. Zo ontstaan er geen ruzies en is het gezellig als jullie met z'n allen zijn.

Tip 2: Sta open voor nieuwe dingen

Er is vaak allemaal onbekend eten en er zijn zoveel leuke stadjes en winkels te bezoeken! Stel jezelf hier ook voor open. Nieuwe dingen ontdekken is leuk, ook en vooral op vakantie. Wees dus niet degene die alleen maar bij het zwembad wil blijven maar luister ook naar de dingen die de anderen willen doen. En ga niet met een chagrijnige kop mee naar dit soort dingen. Dan krijg je echt een kl*te stemming. Geloof me, ik heb hier ervaring mee en het is echt niet leuk! :(
Untitled
Tip 3: Ontspan

Vakantie is de tijd om lekker te relaxen en alle zorgen thuis lekker te vergeten. Wil je helemaal zen weer terug naar huis? Zet je wifi uit. 'omg nee zonder wifi kan ik niet leven' ....dat is thuis, dit is op vakantie. Als je je wifi uitzet ontspan je veel meer! En je kan even afkicken. Bij ons in het Resort is er alleen hele slechte wifi in de lobby maar ik heb nooit zin om daarvoor speciaal naar de lobby te gaan.

Tip 4: Geniet

Geniet van de mooie dingen die je om je heen ziet, doet en mee maakt. Wees extra bewust van je mooie vakantie in deze mooie omgeving!

Dat waren mijn vakantie tips. Heb jij nog een tip voor op vakantie? Laat hem zeker achter in de reacties, vind ik super leuk om te lezen! Tot snel Liefs Nina ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten