donderdag 7 augustus 2014

Schoolback essentials

 
Hi Girlz. We hebben allemaal wel onze standraard dingen in onze schooltas zitten. Ben je benieuwd wat ik in mijn schooltas heb zitten? Lees dan snel verder.


Ik heb altijd een borstel en deo bij me. Na gym zit mijn haar echt gewoon niet goed en dan kan ik het even weer goed doen met mijn borstel. Ook heb ik altijd deo bij me! Vriendinnen lenen het na gym en het gewoon altijd handig om je even weer op te frissen. Ik heb altijd deo's mee die bijna op zijn want op school gaan ze snel leeg. Verder heb ik ook dit schattige toilet tasje van de Hema in mijn tas zitten.

 In dit tasje zit:

Mascara, een oogpotlood, een eyeliner, 2 watjes om uitgelopen make-up weg te halen, een borsteltje met een spiegeltje omdat ik geen spiegel in mijn agenda heb en zo heb ik toch een spiegeltje bij me, desinfecteer gel is gewoon soms heel erg fijn, elestiekjes voor gym en speltjes.

Dit is wat ik altijd in mijn schooltas heb zitten. Bedankt voor het lezen van mijn artikel ik hoop dat je het leuk vond en tot snel! Liefs Nina ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten