woensdag 20 augustus 2014

My Goals


Relationship goals 👌
Hey meiden. Ik heb in de vakantie natuurlijk goed na kunnen denken over wat ik wil gaan doen dit jaar. Op schoolgebied maar ook op andere fronten. Ben je benieuwd wat mijn doelen zijn voor de komende tijd? Lees dan snel verder.

1. Gelijk goed plannen.

Vorig jaar ben ik totaal de mist ingegaan met school. Het was mijn eerste jaar in een echte VWO klas en in het begin wist ik totaal niet hoe ik het aan moest pakken. Wij hebben 4 rapport periodes en laten we zeggen dat ik de eerste 2 totaal verknalt heb. Ze zijn zelfs aan het twijfelen geweest of ik niet beter terug kon gaan naar de Havo. Ik moest op bijlessen, huiswerkklas en allemaal dat soort shit. Ik vond het echt vreselijk!! Maar ik wist dat ik de oorzaak was van dit alles met mijn luie gedrag. Er moest een knop in mijn hoofd om en in de derde en vierde periode gingen mijn cijfers echt heel erg omhoog. Hoe kon dit? Ik ging plannen. Ik weet eindelijk hoe ik het goed aan kan pakken en ik ga dit nu niet weer uitstellen tot de laatste periode want dan kan ik het in de derde klas echt wel schudden.

Als jullie geïnteresseerd zijn hoe ik plan en zo? Laat het me weten dan is dat wel leuk voor een artikel.

2. Uiterlijk.

Rustig maar, ik ga niet onder de plastische chirurg. Zoals jullie weten heb ik een beugel. Ik heb hier eerde 2 artikelen over geschreven. Tot nu toe heb ik alleen boven een beugel maar daar wil ik verandering in brengen. Ik wil namelijk onder ook graag een beugel. Alleen voordat dat kan moet ik eerst nog 3 kiezen laten trekken.. zucht. Ik heb voor mijn beugel al meer als 10 tanden/kiezen laten trekken dus hé dit kan der ook nog wel bij...Dus dat moet ik binnenkort gaan doen.

Ook wil ik graag lenzen nemen zodat ik gewoon alles goed zie. Ik heb namelijk niet 24/7 mijn bril op.

3. Sparen.

Ik ga sparen voor een nieuwe camera waar ik in de toekomst youtube filmpjes mee wil maken. Nu denk je vast: maar je doet al youtube? Jaa klopt maar dan komt mijn hoofd ook in beeld zegmaar haha.

Dat waren wel mijn doelen voor zo ver. Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te lezen en tot snel. Liefs Nina ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten