donderdag 21 augustus 2014

Mijn favoriete sieraden

 Heey meiden. Iedereen heeft wel een aantal sieraden thuis liggen. Maar doe je ze ook allemaal om? Ik niet. Ik heb een paar sieraden die ik vaak om/in heb.


 Kettingen:
 
Kettingen leuken een simpele outfit al snel op. Ik ben erg fan van uilenkettingen en daarom kon die ook niet ontbreken. Ik heb deze gekregen dus ik weet niet waar de ketting weg komt. De ketting met het foto cameraatje komt van de SIX. 
Oorbellen:
 
Dit zijn mijn favoriete oorbellen. De robotjes zijn van de SIX en de andere oorbellen zijn van de action.
 
Ik heb geen favoriete armbanden omdat ik erg dunne polsen heb waardoor heel erg veel armbanden mij veel te groot zijn waardoor ik ze verlies. Dit was het voor vandaag. Have a nice day ♥ Liefs Nina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten