vrijdag 22 augustus 2014

OOTD #3

 Heey meiden. Vandaag heb ik een kleine OOTD voor jullie. Ik hoop dat je dit alsnog leuk vind om te lezen! Heb je trouwens al gezien dat ik een winactie heb lopen op youtube? Je kan nog steeds meedoen! Als je een paar artikelen naar beneden scrolt dan kom je bij de winactie. ♥


 Deze hele leuke skinny jeans zijn van de Primark. OMG deze broek zit echt super lekker!
Het hemdje wat ik erboven draag is zwart met Chanel erop. Ik heb dit hemdje in een winkeltje in Leeuwarden gekocht. Dat was het alweer. Laat me weten of je deze korte OOTD artikelen vaker wil zien. Fijn weekend, tot maandag! Liefs Nina ♥

2 opmerkingen:

  1. Hallo
    Ik heb je genomineerd voor de Sunshine blogger award. Meer info vind je hier: http://itsanisabellething.weebly.com/blog/sunshine-blogger-award.

    Kusjes Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen