maandag 11 augustus 2014

Home sweet home

Hey meiden. Na 10 dagen te hebben doorgebracht in het zonnige Turkije zit ik nu weer thuis achter mijn laptop terwijl het regent dit artikel voor jullie te schrijven. Ik heb een hele fijne vakantie gehad in Turkije en ik zou er zo weer heen willen. Het was mijn 2e keer in Turkije dus ik wist wel een beetje hoe het er daar allemaal aan toe gaat maar elk jaar verbaast me toch 1 ding. Als je van het vliegtuig met de bus naar het hotel wordt gebracht heb je natuurlijk de tijd om naar buiten te kijken. Dan pas zie je hoe arm de mensen daar zijn. De huizen zijn kapot, niet af of hebben niet eens een dak. Terwijl ik daar in de bus zit op weg naar een 5 sterren Resort. Het voelt dan toch een beetje raar. Ze hebben dan veel geld om echt gigantische Resorts te bouwen maar er zijn zo veel mensen die in armoede leven, ik snap dat echt niet. Maar als je eenmaal in het gedeelte komt waar al die resorts staan dan krijg je echt niks meer mee van wat er buitenom allemaal gebeurt.

In Turkije heb ik natuurlijk veel gekocht. Je hebt daar hele grote bazaars waar ze de leukste dingen verkopen. Ik heb leuke dingen weten te scoren en ik ga er zeker een shoplog van maken, in video vorm. De shoplog verschijnt als eerste op mijn youtube kanaal dus als je op de hoogte wilt blijven kun je hier klikken om je gratis te abonneren! Alvast bedankt.


De vakantie is heel erg snel gegaan. 10 dagen zijn ook niet super veel vergeleken met mensen die 2 of 3 weken op vakantie gaan maar 10 dagen zijn genoeg voor in een Resort. Je komt het Resort namelijk niet uit omdat het gewoon te warm is overdag om iets te gaan ondernemen daar. Ik heb dus niet veel van het land gezien maar dat komt vast ooit nog wel eens. Ik heb lekker kunnen genieten e relaxen daar en het was gewoon geweldig! Ik zat samen met mijn vader, moeder en broertje in het Royal dragen hotel in Side. Vorig jaar zijn we naar Royal Wings geweest in Lara, van dezelfde keten, dus we wisten eigenlijk wel dat we goed zaten met onze hotel keuze. Het is een prachtig mooi hotel en ik zou er in de toekomst graag nog eens naar toe willen.

Voor de mensen die er geïnteresseerd in zijn:

Wij vlogen met ArkeFly. Dat is het blauwe vliegtuig met de knipoog op de staart. De heenreis hebben we veel turbulentie gehad maar gelukkig zijn we veilig geland op de luchthaven van Antalya. De terugreis vlogen we met MiamiAir in samenwerking met ArkeFly omdat Arke gewoon te weinig toestellen heeft in de drukke vakantie periode. Het toestel was vanbinnen duidelijk ouder en de stoelen zaten ook slechter. Het cabine personeel was daarentegen heel erg aardig. Er was 2 jongens bij van ArkeFly zelf die Nederlands spraken en de piloot evenals 1 meisje van het cabine personeel waren Amerikaans. Verder hebben we een goeie terug vlucht gehad met weinig turbulentie en zijn we veilig geland op Schiphol.

Dit was het voor vandaag. Ik moet nog weer een beetje op gang komen met het schrijven van artikelen en zo dus ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben! Love, Nina ♥


Geen opmerkingen:

Een reactie posten