dinsdag 19 augustus 2014

Het is vandaag tijd voor de app & song van de maand augustus. Maandag is mijn vakantie alweer voorbij.. Sterker nog, als je dit leest ben ik o school. Voor de mensen die nog vakantie hebben: ENJOY. En voor de mensen die net als ik op school zitten: SUCCES. Verder met dit artikel.

Mijn favoriete app van de maand is: Instagram

Ik ben echt heel erg verslaafd aan instagram. Niet dat ik super veel foto's plaats maar ik vind het leuk om foto's te bekijken. Je kunt me ook volgen op instagram: xo_ninaaax

Mijn favoriete song van de maand is: Rude van Magic

Ik vind dit echt een heel erg leuk liedje. Je kunt hem hierboven luisteren. WARNING: het is verslavend.


Dit was het alweer voor deze maand. Wat is jouw favoriete app en song van deze maand? Laat het me weten in de reacties! Liefs Nina ♥

2 opmerkingen:

  1. Ben het eens met het liedje, die is zo leuk! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het liedje is leuk, maar ik heb meer voorkeur naar andere nummers. Voor een beginnende hit is het prima. Instagram vind ik ook leuk om vooral te kijken en af en toe eens een fotootje te plaatsen. :-) Mijn favoriete app is ebay. Ik heb daar heel wat rondgeneust in deze maand en mijn favoriete song is Problem - Ariana Grande. Superpretty!

    BeantwoordenVerwijderen