maandag 4 augustus 2014

Wat neem ik mee aan make-up en verzoring op vakantie?

 Een lange titel hihih. Vandaag laat ik jullie zien wat ik dus mee neem op vakantie. OP het moment dat ik dit schrijft ben ik super zenuwachtig omdat ik over een paar uur vertrek..vliegen blijft spannend! Maar ik heb er wel veel zin in. Lees verder als je benieuwd bent naar wat ik mee neem!


 Ik neem 1 toilettas mee en 1 kleiner tasje. Voor de mensen die deze video hebben gezien, die denken misschien van: 'dat tasje had je toch mee voor in het vliegtuig?' Dat zou ik eerst ook doen maar ik heb later besloten dat niet meer te doen omdat ik het hier een handiger tasje voor vond.

In dit tasje heb ik haar spullen zoals elastiekjes en een haar donut en ik heb hier wat sieraden in zitten.
 Een nogal volle toilettas :)
 Dit is wat er aan verzorging en douchespul en alles in mijn toilettas zit.
En dit is de make-up! Het is veel minder dan vorig jaar waar ik hoop dat ik het hier mee uithoud, vast wel! Bedankt voor het lezen en tot snel. Liefs Nina ♥

1 opmerking:

  1. Zo nog best wat wat je mee neemt op vakantie. Maar leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen