donderdag 7 augustus 2014

6 hairstyles voor de eerste schooldag!

Drawing
Hi. Het grote probleem wat wij meiden 's ochtends hebben: hoe doen we ons haar? Er zijn zo veel mogelijkheden. Vooral als je naar de 1e klas gaat weet je vaak niet hoe je je haar wilt. Ik heb vandaag 6 haarstylen voor naar school. 
 


De vlecht.
 
 
Een vlecht is simpel en snel gemaakt. Je kunt een vlecht ook wat messy maken. Dat geeft vaak een extra leuk effect.
 
5 minuten
De wokkel pluk.
 
Okee ik wist niet hoe ik deze hairstyle moest noemen. Je pakt een klein plukje, verdeel je in 2 delen en dat sla je steeds over elkaar heen. Wokkel? snap je em ;) 

Ditzelfde kun je ook doen door middel van het plukje te gaan vlechten. Ik heb het achter op mijn hoofd vast gezet met een schuif speltje.
De helft naar achter.
 
Je pakt de helft van je haar en je kamt dit naar achteren. Je kan het vast zetten met een grote clip of iets anders maar ik heb er een elastiekje omheen gedaan. Dit is een wat meer schattige hairstyle. 
Strakke staart.
 
Die van mij is misschien iets minder gelukt maar probeer een zo strak mogelijke staart te maken. Je kunt natuurlijk ook kiezen voor een messy staart of juist een schuine staart.
 

De knot.
 
En als laatste hairstyle heb ik een knot. Een knot is handig want je hebt geen haar in je gezicht. Met een paar opvallende oorbellen ,of juist niet opvallende knopjes, kan je een mooie look creƫren.
Ik gebruikte een donut rol omdat dat gewoon het makkelijkste is.

Dit waren mijn hairstyles voor naar school. Ik hoop dat je er misschien inspiratie uit hebt gehaald. Wat draag jij vaak naar school in je haar? Laat het me zeker weten in de reacties. Ik draag mijn haar eigenlijk altijd in een scheve scheiding. Tot snel, Liefs Nina ♥

2 opmerkingen:

  1. Handige tips Nina! Zelf draag ik mijn haar eigenlijk altijd los of soms ook in een staart :) Xx

    BeantwoordenVerwijderen