woensdag 27 augustus 2014

sunshine blogger award ♥



Heey meiden! Laatst kreeg ik een reactie van isabelle. In haar reactie stond dat ze mij genomineerd had voor de Sunshine blogger award! Ten eerste, echt suuuper leuk dat je mij hebt uitgekozen Isabelle! Ik zal jullie uitleggen wat het precies inhoud.

Bij deze award word je genomineerd door een blogger. Ik werd dus genomineerd door Isabelle. Als je genomineerd bent is het de bedoeling dat je 7 feiten over jezelf vertelt. Ook moet je nog 15 andere blogs nomineren. Geen idee of ik de 15 haal maar ik zal het proberen! Hier zijn mijn 7 feiten:

1. Ik houd erg van het bakken van taarten, cup cakes en koekjes. En ik houd er ook van om gewone  gerechten te koken zoals macaroni, lasagne en nog meer!

2. Ik ben erg georganiseerd. Daarmee bedoel ik dat ik altijd to do lijstjes maak. Ook maak ik altijd hele planningen wat betreft het leer en huiswerk voor school. Ik vind dat echt heel erg fijn om mee te werken.

3. Ik ben verslaafd aan het maken van foto's vanuit mijn dakraam. Elke avond weer sta ik met mijn mobiel een foto te maken van de lucht met alle mooie kleuren. Er komt ook een artikel met de foto's daarvan!

4. Vroeger was ik erg verslaafd aan de sims 3 game. Sinds de 2e klas speel ik het niet meer omdat ik het te druk heb. Ook kan ik de game niet goed meer openen..meeh :( Ik wacht nu totdat de sims 4 uitkomt :)

5. Ik vind honden en katten hele leuke dieren en we hebben ze thuis ook alleen ben ik allergisch voor kattenhaar. Logica.

6. Ik houd heel erg van bloggen, youtube filmpjes bekijken en het lezen van andere blogs!

7. De laatste alweer. Ik kan teksten van liedjes echt super snel uit mijn hoofd leren. Na 3 keer een liedje te hebben gehoord, het liefst met een lyrics video op youtube, kan ik het al aardig goed mee zingen zonder lyrics!

Dit waren de feiten. Nu de blogs die ik nomineer voor deze award:

Michelle: Lovelycrazythings
Anke en Nynke: Galaxy teens
Fanta: mylifeasfanta
Emma: alwaysemmax
Dinieke: Blog-4-girls
Lenette: Jouw stijl
Kim: Inspiredbybeauty
Quinta: interessant geval


Dit zijn de blogs die ik volg op dit moment. Meer kan ik er zo niet bedenken. Ik hoop natuurlijk dat alle genomineerde blogs mee doen! Love, Nina.




1 opmerking: