dinsdag 12 augustus 2014

TAS GEZOCHT

Hey meiden! Ik wilde jullie even iets vragen. Ik zoek namelijk de tas die je op het onderstaande plaatje ziet. Ik kan alleen geen webshop vinden die de tas verkoopt! Ja, ik heb al bij google afbeeldingen gezocht door dan op de bron te klikken maar dan krijg alsnog geen goeie webshops ervoor die de tas die ik zoek verkoopt.

Ik hoop dat misschien jullie mij willen helpen. Weten jullie een webshop waar ze leuke rugtassen voor school verkopen en het liefst deze van converse? Of heb je de tas zelf, is het een goeie tas? Past er veel in? Ik ben opzoek naar de grote versie. Of is de tas in een winkel de krijgen? Let me know please! Mijn school begint maandag al en ik wil graag een nieuwe tas :)

Alvast heeeeeel erg bedankt!

6 opmerkingen:

  1. Ik ga wel ff voor je googelen, hij is inderdaad erg leuk :) x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze tas lijkt wel van het internet vervaagt :o
      Misschien nog even in een plaatselijk tassenwinkeltje gaan kijken!
      Xx

      Verwijderen
    2. Lief dat je voor me gezocht hebt ♥

      Verwijderen
  2. Maandag alweer? Dan ga ik nog een weekje op vakantie en heb ik nog een week vrij daarna �� xxx www.lovelycrazythings.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan hem ook niet vinden! De enige die ik kan vinden is deze; http://www.fashionchick.nl/p/converse-back-to-it-mini-backpack-converse-black/22858505/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik denk toch maar dit ik naar een andere tas moet zoeken..bedankt dat je gezocht hebt ! xx♥

      Verwijderen