zaterdag 2 augustus 2014

Summer OOTD #2

 Hi girlzz. I hope you all enjoy summer so far? Vandaag heb ik voor jullie een speciale outfit of the day. Het was lekker weer en ik dacht hé ik kan hier wel een zomer OOTD van maken.


Haar:
 
 Ik heb mijn haar in een zij vlecht gedaan. Ik heb er een plukje uitgehaald en dat heb ik met 2 slagen om elkaar heen gedraaid en dat achter op mijn hoofd vast gezet met een schuif speltje. Ook hangt er nog een random pluk uit aan de linker kant, vond ik wel grappig staan. Mijn ooglook heb ik gemaakt met het w7 pallet. Klik om de review van dit pallet te zien.

Ketting:
 

 Ik heb deze ketting om die ik bij de Primark in Almere kocht. Het is de begin letter van mijn naam en ik vond hem gewoon erg schattig.
T-Shirt:
 

 Ik heb dit shirt aan van de Only waarop staat: Love and Music. Het shirt zit echt lekker omdat het wat lossig is.

Short:
 

 De short die ik vandaag aan heb is ook van de Only. Het is een erg mooi peachy kleurig broekje en hij zit echt veel te lekker!

Schoenen:
 

 De schoenen die ik vandaag aan heb zijn deze boot schoentjes van de Primark. Ze lijken op de foto fel blauw maar ze zijn donker blauw. Deze lopen echt heel lekker!

Armbanden:
 

 Ook draag ik vandaag deze 2 armbandjes uit een armbanden set van de Primark. Ik vond ze wel leuk staan.

Dat was de zomer OOTD! Bedankt voor het lezen en tot snel weer! Liefs Nina ♥

2 opmerkingen: