maandag 18 augustus 2014

Nieuwe artikel planning

Omdat ik nu weer op school zit kan ik niet meer 2 artikelen per dag plaatsen. Ook elke dag van de week een artikel plaatsen is veel. Ik heb dus besloten om elke werkdag 1 artikel te plaatsen. Deze komt standaard om 10 uur 's ochtends online. Het worden dus minder artikelen maar ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben.


Funny fact: Ik zit nu op school. Waarschijnlijk te zwoegen met heel veel boeken die ik mee naar huis moet nemen. Vanmiddag hebben we workshops op school voor de derde klassen. Ik ga van grafitti spuiten en theatersport ofzo. We zullen zien. Mijn middag gaat sowieso bestaan uit boeken kaften, yeeej....



Fijne dag! Liefs Nina ♥

1 opmerking:

  1. Succes op school. Ik heb nog twee weekjes de tijd! Je moet doen wat voor jou haalbaar is meid :)

    BeantwoordenVerwijderen