dinsdag 15 juli 2014

 
Hi meiden! Vandaag heb ik voor jullie een review van deze Essence mascara! Ik gebruik deze mascara nu al een tijdje met heel veel liefde en ik vond het hoog tijd dat ik iets over deze mascara ging schrijven! Ben je opzoek naar een nieuwe mascara? Lees dan vooral dit artikel ♥
 


 
 
Dit is de get BIG lashes volume curl mascara van Essence. Ik stond in de winkel en het eerste wat mij aansprak was de verpakking. Die kleur ♥__♥. Ik had verder nog geen reviews over deze mascara gelezen dus ik dacht, ik waag de gok gewoon!
Ik had al een keer eerder een mascara gehad van de get BIG lashes lijn van essence gehad. ( die met de paarse verpakking ) en die beviel mij goed.

 
 Zoals ik had verwacht is het borsteltje echt enorm groot. Hij is vooral erg dik waardoor je soms het gevoel hebt van: gebeurt er eigenlijk wel iets? Breng ik de mascara nou aan? Moet ik harder drukken? Maar nee, dit is niet het geval want door met een gewone 'mascara aanbrengende' beweging deze mascara aan te brengen is goed genoeg! Dus niet onnodig gaan drukken.
 mmm..klontjes. Maar hé ik heb deze mascara al wat langer. Ik merk wel nu ik hem wat langer heb dat de mascara wat dikker op mijn wimper komt. Niet vervelend ofzow maar ik merkte het wel. Soms moet ik de laatste tijd mijn wimpers uit elkaar halen omdat ze aan elkaar vast plakken...tsja

Zonder de mascara
 Met de mascara. Wat de mascara beloofd, dat gebeurd. Mijn wimper krullen en hebben volume! Daarover is dus niks te klagen over deze mascara.
 
Ik ben erg tevreden met deze mascara. Een mascara is voor mij al snel goed genoeg maar ik vind het belangrijk dat wat Essence beloofd, ook gebeurd. En dat gebeurd! Mijn wimpers worden langer en krullen. Verder is de mascara ook niet duur en dus zeker het proberen waard.
 
prijs: 2. 39 euro ( ongeveer)
 
De mascara is te koop bij elk Kruidvat filiaal met een essence schap want hij ligt in het 1e schap. Ik hoop dat je deze review nuttig vond. Heb verder nog vragen/opmerkingen over de mascara dan hoor ik het graag in de reacties! Liefs Nina ♥



5 opmerkingen: