donderdag 17 juli 2014

Let's get social !




Okey, ik heb hier lang over na gedacht maar ik ga vandaag al mijn social media accounts met jullie delen die jullie kunnen volgen! Het leek me leuk dat jullie een kijkje nemen in mijn leven. Dus ben je benieuwd naar mijn instagram, bloglovin en youtube, lees dan snel verder!

Youtube:

Mijn youtube kanaal heet: een meiden leven. Ik heb hier nu 6 video's op geplaatst. Ik ben zelf niet in de video's te zien. De action shoplog is al bijna 1000 keer bekeken! Wow, iets wat ik niet verwacht had. Ik heb tot nu toe 16 abonnees ( als ik dat schrijf; 13-7 dus het kan nu jij dit leest anders zijn ) Ik hoop natuurlijk dat jullie me hierop willen volgen! Abonneren is gratis en je doet mij er een groot plezier mee.

Link naar mijn kanaal: een meiden leven

Instagram:

Ik heb erover gedacht om een appart account aan te maken voor mijn blog maar ik heb dit niet gedaan. Waarom? Zo'n extra account houd ik niet bij en zit ik wss niet op, ik ken mezelf weetje haha. Dus ik heb besloten om jullie mijn eigen account naam te geven. Ik zou het dus ook leuk vinden als je me volgt op instagram!

@xo_ninaaax

Bloglovin:

Ik heb voor jullie een bloglovin account aangemaakt. Wat is bloglovin? Bloglovin is een site waarop je een account kunt aanmaken en zo allemaal blogs kunt volgen. Zo hoef je niet per sé naar de site te gaan maar heb je alles in 1 lijst! Super handig dus.

Rechts boven zie je een blauwe widget van bloglovin. Klik hierop en je kunt me volgen op bloglovin!


Ik hoop dat jullie me gaan volgen! Liefs Nina ♥

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten