vrijdag 4 juli 2014

DIY - bodyscrub

 
 
Hallooo mensen! Vandaag heb ik voor jullie een Do It Yourself. Ik heb deze bodyscrub gemaakt en ik wilde graag met jullie delen hoe ik die heb gemaakt. Ik hoop dat je het leuk vind!
 




Wat heb je nodig?
  • Suiker
  • Een kom/ diep bord/ schaal.
  • Een lepel
  • Olijf olie
  • Honing ( hoeft niet )
  • Een pot waar je de inhoud in kunt doen 
 Doe, best wel veel, suiker in je kom. Dit gaat vooral op gevoel en dat is bij elk voorwerp waar je het in doet anders. Doe het zoals jij denkt dat het goed is! Ik gebruik 1/4 deel van mijn bord voor de suiker.
 Doe Olijf olie bij de suiker. Doe er niet te veel in 1 keer in. Beter te weinig dan teveel. Begin met de lepel alles te mengel. Als het nog te droog is kan je er weer olijf olie bij doen.
 Doe dit totdat het hier zo uit ziet als hierboven.
 Je kan er wat honing bij doen, hiervan wordt de huid lekker zacht. Doe er wel wat meer in als hierboven anders werkt het niet...kwam ik achter ;)
 Als je dat goed gemengd hebt dan kun je, je scrub in de pot doen. Je kan hier nog een leuk lintje omheen doen zodat de uitstraling nog even een opkikker krijgt.
 
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om eens een DIY artikel te lezen. Ben je van plan dit te maken in de vakantie? Dan kun je een foto zetten op twitter/instagram met de #eenmeidenlevenx. Dan kan ik de foto zien en liken natuurlijk! Heel veel plezier met het maken, mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat graag hieronder. Tot snel, Liefs Nina.
 
- Bowie keurde de scrub goed ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten