zaterdag 26 juli 2014

Sumer pictures #1

Hey meiden. Vandaag heb ik een artikel vol met zomer foto's voor jullie. Het is echt volop zomer in Nederland, YES. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden. 
 


 
 Op een lekkere warme zomer avond zijn we aan het bbq'en geweest. Nomnom.

Ik ben de laatste tijd echt meer aan het lezen. Ik vind de serie: Maaike en Dominico echt super! Ik heb het boek wat je hierboven ziet uitgelezen en ben nu in het vierde deel.
 
Lekker buiten bloggen!
 
 Zon, hitte, zwemme, kortom: VAKANTIE

 
 Op vrijdag zijn we met het gezin naar ameland gegaan. Achterhuis was het 35 graden en hier was het 30 graden. Maar bij het tentje was het ook niet uit te houden op dat hete zand dus heb ik voor een groot deel in de zee gelegen. Bowie had z'n eigen plek onder de parasol die we mee hadden.

 Ameland lovefeelings ♥
 
Ook al was ik gigantisch verbrand, het was wel een hele leuke dag! Toen we de boot inliepen om terug naar holwerd te gaan, kwam er een super sauna achtige lucht ons tegemoet. De hele terug reis, 1 uur lang, hebben we in een temperatuur van 37 graden gezeten. Vooral voor de hond was dat super zielig.

 
Ik krijg steeds meer zin om op vakantie. Elke keer dat ik een vliegtuig zie is het zovan, whaaa nog even en dan zit ik er zelf ook weer in. Het lijkt gisteren dat ik er in zat toen we op vakantie gingen. Het jaar is ongelooflijk snel gegaan. Dit waren de foto's voor dit artikel. Geniet van jullie vakantie!
 
Liefs, Nina ♥


Geen opmerkingen:

Een reactie posten